Παρά την ταχύτητα και την ευκολία που διέπει τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, είναι γεγονός ότι το 31% των καταναλωτών στην ΕΕ αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα όταν ψώνισαν από το διαδίκτυο το 2015.
Την ίδια ώρα, το 30% των καταναλωτών στην Κύπρο αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις ηλεκτρονικές αγορές. Ανάμεσα στα συνήθη προβλήματα, είναι η μη παράδοση είτε η αποστολή λάθος προϊόντος.
Με σκοπό να ενισχύσει την ασφάλεια και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η Επιτροπή εγκαινίασε την πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ). Ειδικότερα, η πλατφόρμα λειτουργεί ήδη στην Κύπρο και αρμόδια για την επίλυση διαφορών είναι η Υπηρεσία Ανταγωνισμού και Προστασίας Καταναλωτών. Οι γλώσσες στις οποίες η Υπηρεσία χειρίζεται τις υποθέσεις είναι η Ελληνική και η Αγγλική.
Καθώς το 23% των Κύπριων καταναλωτών ψωνίζουν από το διαδίκτυο, τόσο εγχώρια όσο και διασυνοριακά, η πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμο εργαλείο σε περίπτωση που προκύψει κάποιο πρόβλημα.
Περισσότερα εδώ.