Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η UEFA εγκαινίασαν χθες το βράδυ μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση —«Γίνε οπαδός και της εξοικονόμησης ενέργειας» (Becomeafanofenergysavingtoo)— που μεταδόθηκε για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια των χθεσινοβραδινών αγώνων του Champions League.
Η διαφήμιση θα μεταδοθεί σε ολόκληρη την ΕΕ και σε άλλες περιοχές, ενώ θα τη δουν δυνητικά πάνω από 35 εκατομμύρια οπαδοί του ποδοσφαίρου ανά αγώνα μόνο στην ΕΕ. Οι οπαδοί του ποδοσφαίρου θα βλέπουν τη διαφήμιση κατά τη διάρκεια των αγώνων του Champions League, τόσο των ανδρών όσο και των γυναικών, του Europa League και άλλων σημαντικών διοργανώσεων. Το διαφημιστικό βίντεο θα προβάλλεται επίσης στα γήπεδα κατά τη διάρκεια των αγώνων, ενώ διαφημίσεις στις πινακίδες παραπλεύρως του αγωνιστικού χώρου θα προωθούν την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία. Στις αρχές Οκτωβρίου, η Επιτροπή ανανέωσε τη μακροχρόνια εταιρική της σχέση με την UEFA, εκπονώντας έναν χάρτη πορείας για κοινές προσπάθειες έως το 2025, με στόχο την αξιοποίηση του ποδοσφαίρου ως δύναμης θετικής αλλαγής σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η συνεργασία θα συνεχίσει να επικεντρώνεται σε βασικές προτεραιότητες της ΕΕ, όπως η δράση για το κλίμα, η ισότητα για όλους και η κοινωνική ένταξη.
Ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος για την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία κ. Φρανς Τίμερμανς δήλωσε σχετικά: «Η ρωσική εισβολή στην Ουκρανία πυροδότησε μια ενεργειακή κρίση που είναι ιδιαίτερα αισθητή στην Ευρώπη και σ’ ολόκληρο τον κόσμο. Οι επόμενοι χειμώνες θα είναι δύσκολοι, αλλά έχουμε ό,τι χρειάζεται για να αντιμετωπίσουμε αυτή την πρόκληση. Απλά βήματα, όπως αυτά που βλέπουμε στο βίντεο, μπορούν να φέρουν μεγάλες αλλαγές. Εάν όλοι μειώσουμε τη θέρμανση μας κατά 1 βαθμό Κελσίου, μπορούμε να εξοικονομήσουμε 10 δισ. κυβικά μέτρα φυσικού αερίου. Η εξοικονόμηση ενέργειας είναι επίσης εξαιρετικά σημαντική για την καταπολέμηση της κλιματικής κρίσης. Εν τέλει, απαιτείται ομαδική προσπάθεια: με τη συμβολή όλων μας, θα βγάλουμε αυτόν τον χειμώνα και τους επόμενους και θα είμαστε έτοιμοι για ένα πιο πράσινο μέλλον. Η εξοικονόμηση ενέργειας είναι μια σπουδαία τακτική: είναι κακή για τον Πούτιν και καλή για το κλίμα.»
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτή την εταιρική σχέση είναι διαθέσιμες στον σχετικό ιστότοπο της Επιτροπής. Μπορείτε να παρακολουθήσετε το διαφημιστικό βίντεο εδώ.
Press Release in English