Έπειτα από διάλογο με την Επιτροπή και το δίκτυο των εθνικών αρχών προστασίας των καταναλωτών, η Shopify δεσμεύτηκε να εισαγάγει βελτιώσεις ώστε να καταστήσει τις αγορές ασφαλέστερες για τους πελάτες της και να ευθυγραμμιστεί με τους κανόνες της ΕΕ. Ο διάλογος ξεκίνησε έπειτα από την υποβολή πολυάριθμων καταγγελιών μέσω των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτών, οι οποίες κορυφώθηκαν στη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού. Οι καταγγελίες αφορούσαν κυρίως διαδικτυακά καταστήματα που φιλοξενούνται στην πλατφόρμα, τα οποία διαπιστώθηκε ότι επιδίδονται σε παράνομες πρακτικές, όπως ψευδείς προσφορές και ισχυρισμούς για έλλειψη προϊόντων, την πώληση προϊόντων απομίμησης ή τη μη γνωστοποίηση των στοιχείων επικοινωνίας των εμπόρων.
Η Επιτροπή, από κοινού με τις εθνικές αρχές προστασίας των καταναλωτών με επικεφαλής τη Γενική Διεύθυνση Οικονομικής Επιθεώρησης του Βελγίου, ξεκίνησε διάλογο με τη Shopify τον Ιούλιο του 2021, με σκοπό την εισαγωγή αλλαγών για την καταπολέμηση των παράνομων πρακτικών των εμπόρων στην πλατφόρμα. Η SHOPIFY πλέον δεσμεύεται να δημιουργήσει μια ταχεία και αποτελεσματική διαδικασία ειδοποίησης και δράσης για τις εθνικές αρχές προστασίας των καταναλωτών και να αλλάξει τα πρότυπά της ώστε να ενισχύσει τη διαφάνεια των εμπόρων έναντι των καταναλωτών. Για περισσότερες πληροφορίες, βλ. το σχετικό δελτίο Τύπου.