Τραπεζική Ένωση: πρώτη έκθεση προόδου για την αντιμετώπιση των μη εξυπηρετούμενων δανείων στο πλαίσιο των μέτρων μείωσης των κινδύνων
19 Ιανουαρίου, 2018
Καταπολέμηση της παράνομης ρητορικής μίσους στο διαδίκτυο: επίτευξη σημαντικών αποτελεσμάτων
19 Ιανουαρίου, 2018

Ημερίδα με θέμα την παρουσίαση της πρότασης τουριστικής προώθησης Λέσβου για την περίοδο 2018 – 2020.

Ο Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης Λέσβου Α.Μ.Κ.Ε. ως πρώτη δράση της λειτουργίας του, πραγματοποίησε τη Δευτέρα, 15 Ιανουαρίου 2017 στην αίθουσα συνεδριάσεων του Επιμελητηρίου Λέσβου, ημερίδα με θέμα την παρουσίαση της πρότασης τουριστικής προώθησης Λέσβου για την περίοδο 2018 – 2020, όπως αυτή έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία υποστήριξης λήψης αποφάσεων “Tourism Generis” και κατόπιν παλαιότερης ανάθεσης από το Δήμου Λέσβου.

Στην ημερίδα αυτή, την οποία παρακολούθησαν οι εκπρόσωποι όλων σχεδόν των εμπλεκόμενων με τον τουρισμό αναπτυξιακών φορέων της Λέσβου, κύριος ομιλητής ήταν ο Πρόεδρος της “Tourism Generis” κ. Γιώργος Δρακόπουλος, ο οποίος προέβη και στην ηλεκτρονική παρουσίαση της πρότασης marketing για τη στρατηγική προώθησης της Λέσβου τα επόμενα δύο χρόνια.

Η παρουσίαση της στρατηγικής marketing, επικεντρώθηκε κυρίως στις παρακάτω ενότητες:

στην προτεραιότητα – στοχοθέτηση των αγορών (γεωγραφικών και προϊοντικών), με σκοπό τη διαχρονική μεγιστοποίηση της ζήτησης,

στην ανάληψη πρωτοβουλιών για την εξισορρόπηση του μείγματος αγορών της Λέσβου, ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι κίνδυνοι από εξωγενείς οικονομικούς και κοινωνικούς παράγοντες, που επηρεάζουν την τουριστική ζήτηση στο νησί,

στην επιλογή των τρόπων προσέγγισης των αγορών – στόχων, οι οποίοι σαφώς πρέπει να διαφέρουν κατά περίπτωση,

στην υιοθέτηση της κουλτούρας “value for money” αναφορικά με την τουριστική προσφορά της Λέσβου και στη δημιουργία προϊόντων που θα μπορούν να επιμηκύνουν, έστω και λίγο, τη σημερινή τουριστική περίοδο,

στην ποιοτική αναβάθμιση και στον εμπλουτισμό του χαρτοφυλακίου των τουριστικών προϊόντων της Λέσβου, και

στην αναγκαιότητα ανάπτυξης συνεργασιών μεταξύ αυτοδιοικητικών – κοινωνικών φορέων και επιχειρήσεων, προκειμένου να επιτευχθούν οι απαραίτητες οικονομίες κλίμακος, δεδομένου ότι τα διάφορα τουριστικά προϊόντα, είναι ένα άθροισμα υποδομών, αναδομών και υπηρεσιών, που παράγονται και προσφέρονται τόσο από το δημόσιο όσο και από τον ιδιωτικό τομέα.

 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.