Μια εξεταστική επιτροπή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σχετικά με το σκάνδαλο Dieselgate ενέκρινε μια έκθεση χθες (28 Φεβρουαρίου) ζητώντας την σύσταση νέας υπηρεσίας για την επίβλεψη των οδικών μεταφορών, αλλά διεκόπη πριν από το να προλάβει να επιρρίψει ευθύνες στο νέο πρόεδρο Αντόνιο Ταγιάνι για το γεγονός ότι επέτρεψε να δημιουργηθεί αυτή η κατάσταση ενώ ήταν επίτροπος Βιομηχανίας της ΕΕ.
Η απαίτηση της επιτροπής για ένα οργανισμό για τις οδικές μεταφορές της ΕΕ είναι αμφιλεγόμενη. Προτάσεις για μια επίσημη υπηρεσία έχουν διαιρέσει τις πολιτικές ομάδες και έχουν ήδη απορριφθεί από την Επιτροπή του Κοινοβουλίου για την Εσωτερική Αγορά (IMCO) και την επικεφαλή της εσωτερικής αγοράς Elżbieta Bieńkowska από την Επιτροπή. Οι ευρωβουλευτές θα ψηφίσουν για την πρόταση σύστασης ενός νέου οργανισμού φέτος την άνοιξη. Η εξεταστική επιτροπή συστάθηκε τον Ιανουάριο 2016 ως απάντηση στην ευρεία χρήση παράνομου λογισμικού από τη Volkswagen για να αποκρύψει τις εκπομπές αερίων NOx από τα αυτοκίνητα της εταιρίας. Οι πολιτικές ομάδες στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αρχικά διαφώνησαν για την σύσταση της επιτροπής η οποία αριθμεί 45-ευρωβουλευτές και η οποία πραγματοποίησε 47 ακροάσεις κατά το παρελθόν έτος και ολοκλήρωσε τις εργασίες της αυτή την εβδομάδα.
Περισσότερα εδώ.