Με επιτυχία ολοκληρώθηκε σήμερα (Κυριακή 19/2/2017) στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Λέσβου η ημερίδα που διοργανώθηκε από το Europe Direct Β.Αιγαίου, τον Δήμο Λέσβου και τη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου, με θέμα την τουριστική ανάπτυξη του νησιού.
Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της θεσμικής αναδιοργάνωσης του συστήματος λήψης αποφάσεων και σηματοδοτεί την έναρξη του διαλόγου με τους φορείς του Β.Αιγαίου, υπό την προσέγγιση των 10 μέτρων ανάπτυξης που προτείνει ο Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ.Καρλ Γιουνγκερ.
Στη διάρκεια της ημερίδας κατατέθηκαν απόψεις και προτάσεις ειδικών σχετικά με την αναστροφή της πτωτικής τάσης του τουριστικού ρεύματος προς τη Λέσβο εξ’ αιτίας του μεταναστευτικού/προσφυγικού και την προτεραιότητα δημιουργίας brand name.
Η εκδήλωση εξελίχθηκε σε δύο συνεδρίες με ομιλητές:
Τον Κοσμήτορα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών Πανεπιστημίου Αιγαίου καθηγητή Πάνο Γρηγορίου με θέμα “Κοινωνία της Γνώσης, Ανάπτυξη και Ευρωπαϊκή Προοπτική στο Βόρειο Αιγαίο”.
Την Ευγενία Δρεκόλια ξενοδόχο, συνεργάτιδα του Europe Direct B. Αιγαίου με θέμα:“Ζητήματα βελτίωσης της προβολής της Λέσβου ως ταξιδιωτικού προορισμού. Προοπτικές ανάπτυξης μέσω εναλλακτικών μορφών τουρισμού”.
Ιωάννης Σπιλάνης, Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου Αιγαίου με θέμα “Η αποτίμηση του τουρισμού ως βάση για το σχεδιασμό. Ο ρόλος του Παρατηρητηρίου Βιώσιμου Τουρισμού Αιγαίου”.
Δημήτριος Λαγός Καθηγητής Τουριστικής Οικονομικής και Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Παν. Αιγαίου με θέμα “Επιχειρηματικές πρωτοβουλίες στο πλαίσιο των εναλλακτικών μορφών τουρισμού-η περίπτωση του Β. Αιγαίου”.
Ευστράτιος Σοφιαλέας Σύμβουλος Επικοινωνιακής Στρατηγικής σε πόλεις που διεκδικούν Ολυμπιακούς Αγώνες με θέμα “Σχέδιο Στρατηγικής ανάπτυξης για το νησί της Λέσβου”.
Ιωάννης Μιχαηλίδης Hospitality AND Tourism Consulting με θέμα: “Destination Brand & Reputation”.
Δημήτρης Κούτουλας Επίκουρος Καθηγητής Παν. Πατρών με θέμα: “Άμεση επανεκκίνηση του τουρισμού στη Λέσβο”.
Γεώργιος Δρακόπουλος, Πρόεδρος της Tourism Generis με θέμα: “Marketing Τουριστικών Προορισμών Στρατηγική και Δράσεις στο πλαίσιο συνεργασίας του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα”.
Αρθρογράφος: Χρυσσοπούλου Δήμητρα