Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα παρουσιάσει φέτος δύο σημαντικά κείμενα για τη βελτίωση της αποδοτικότητας του εναέριου χώρου για την αντιμετώπιση της κρίσης χωρητικότητας των ευρωπαϊκών αερολιμένων.
Ο τομέας των αερομεταφορών έχει προσφέρει γόνιμο έδαφος για την ανάπτυξη διαφορών μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών και των αεροδρομίων, τους οικολόγους και τους κατασκευαστές, ή ακόμη και μεταξύ χωρών. Αλλά υπάρχει ένα μόνο θέμα για το οποίο όλοι συμφωνούν: η σημασία της μεγιστοποίησης των συστημάτων διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας, προκειμένου να βελτιωθεί η χωρητικότητα εναέριου χώρου.
«Υπάρχουν περισσότερα ζητήματα με τα οποία συμφωνούμε από με εκείνα που διαφωνούμε», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair Michael O’Leary στις Βρυξέλλες την Τετάρτη (8 Φεβρουαρίου). Η σημαντικότερη από αυτές είναι η διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας, δήλωσε ο ιρλανδικός επιχειρηματίας.
Πιο αποτελεσματικοί αεροδιάδρομοι θα μπορούσαν επίσης να βοηθήσουν στη μείωση των εκπομπών CO2 και να προσθέσουν περισσότερες πτήσεις. Όπως η Επιτροπή προειδοποίησε τον Δεκέμβριο του 2015, οι ελλείψεις στη χωρητικότητα θα οδηγήσουν τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια να μην είναι σε θέση να φιλοξενήσουν περίπου δύο εκατομμύρια πτήσεις μέχρι το 2035. Το σχέδιο καλεί για «την καλύτερη δυνατή χρήση της υπάρχουσας χωρητικότητας».
Περισσότερα εδώ.