Το σκάνδαλο «Dieselgate» θα σηματοδοτήσει ένα σημαντικό βήμα προς τη σταδιακή κατάργηση του εκατό ετών κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος δεν έχει πλέον θέση σε ένα σύγχρονο σύστημα μεταφορών με χαμηλές εκπομπές άνθρακα, δήλωσε ο Ulf Bjornholm, επικεφαλής του γραφείου της ΕΕ για Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών.
Αναλυτικά, η συνέντευξη που έδωσε στη euractiv.com, στο Ευρωπαϊκό Φόρουμ για τις Μεταφορές:
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε τα σχέδιά της για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στον τομέα των μεταφορών, τον Ιούλιο. Πέρυσι, οι χώρες της ΕΕ ενέκριναν νέα νομοθεσία σχετικά με τις δοκιμές με τις οποίες μετρούνται οι εκπομπές των αυτοκινήτων όταν είναι έξω στους δρόμους και η Επιτροπή πρότεινε ένα νέο νόμο για να αλλάξει το σύστημα έγκρισης των αυτοκινήτων. Μήπως αυτό το γεγονός δείχνει ότι το dieselgate ήταν έστρεψε την προσοχή των νομοθετών της ΕΕ;
Ναι σίγουρα. Νομίζω ότι το dieselgate είναι ένα θα σηματοδοτήσει νέες αλλαγές. Εικάζω ότι θα είναι ένα σημαντικό βήμα προς τη σταδιακή κατάργηση της εκατό ετών κινητήρα εσωτερικής καύσης. Δεν έχει θέση σε ένα σύγχρονο σύστημα μεταφορών με χαμηλές εκπομπές άνθρακα. Εκτός ίσως σε μερικά συγκεκριμένους τομείς, όπως οι αερομεταφορές. Αλλά όχι για μικρότερα αυτοκίνητα.
Νομίζω το dieselgate μπορεί να σηματοδοτήσει νέες αλλαγές σχετικά με την ποιότητα του αέρα. Εάν η αυτοκινητοβιομηχανία συμμορφωθεί με αυτά τα πρότυπα που έχουμε συμφωνήσει χωρίς να εξαπατήσει, θα ωθήσει την ηλεκτρική επανάσταση πολύ γρήγορα.
Περισσότερα εδώ.